عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



کدام یک از مطالب تک بروز را می پسندید؟

72nb563tlrzqfluz8pj تجاوز راننده هوسران به “سمیه” در خلوتگاه شیطانی

دختر جوان التماس می‌کرد و راننده شیطان‌صفت در تاریکی خیابان‌های مرکز تهران با سرعت در حرکت بود.

 

 

وقتی داخل خلوتگاه شدند، پسر جوان بی‌اعتنا به اشک‌های طعمه‌اش به اجرای توطئه سیاه خود دست زد.
این شیطان تصور می‌کرد اگر دختر جوان رها شود از ترس آبرویش نزد پلیس نخواهد رفت و حالا در بازداشتگاه انتظار دارد به خاطر گریه‌هایش او را ببخشند.
شب ۴ آذرماه و در حالی که دقایقی از ساعت ۲۱ گذشته بود، خانواده‌ای عصبانی و ناراحت با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و خبر از ربوده شدن و اذیت و آزار دخترشان دادند. پدر خانواده به پلیس گفت: دخترم به نام سمیه توسط یک پسرجوان ربوده و به خلوتگاه شیطانی‌اش برده شده است.
با حضور پلیس برای انجام تحقیقات، دخترجوان پیش روی آنان قرار گرفت و گفت: از خیابان شهید قندی می‌خواستم به میدان ولیعصر بروم، سوار یک سمند سفید رنگ شدم، راننده تا میدان فاطمی آمد و ناگهان آنجا تغییر مسیر داد. پرسیدم چرا تغییر مسیر داده، ترافیک را بهانه کرد و گفت این مسیر خلوت‌تر است. کمی که جلوتر رفتیم وی به سمت میدان انقلاب رفت.
وقتی دیدم ماجرا مشکوک است خواستم پیاده شوم ولی وی درها را قفل کرد و با یک پیچ‌گوشتی تهدیدم کرد. حتی چند ضربه هم به سویم نشانه رفت تا بترسم. من که کاملاً ترسیده بودم التماس می‌کردم اجازه دهد بروم ولی وی به حرفم گوش نمی‌داد. آنقدر رفت تا به خیابان وحید نظری رسیدیم. مرا داخل یک خیابان بن‌بست برد، هوا دیگر تاریک شده بود و من همچنان در چنگال این مرد اسیر شده بودم.
سمیه از یک فرصت استفاده کرد و توانست فرار کند، او هنگام فرار موفق شده بود پلاک خودروی سمند سفید را بردارد. سراسیمه و ناراحت به خانه رسید. سعی کرد به خانواده‌اش چیزی نگوید ولی پدر و مادرش با دیدن او آنقدر نگران شده بودند که پای صحبت‌هایش نشستند. سمیه به خانواده‌اش از پسر جوانی که تی‌شرت و شلوار جین به تن داشت و بوی تند الکل از دهانش بیرون می‌زد حرف زد و ماجرا را گفت و این‌گونه کار به دست پلیس سپرده شد.
مأموران تجسس کلانتری ۱۲۹ جامی با شنیدن سرنوشت تلخ این دختر با راهنمایی های سمیه که شماره سمند سفید رنگ و نشانی خلوتگاهی که به آنجا کشیده شده بود و ظاهر و شکل شمایل جوان شیطان صفت را به پلیس داده بود، به در خانه‌ای رسیدند که صاحب سمند سفید حضور داشت.
زن صاحبخانه وقتی در را به روی پلیس باز کرد و با سؤالات مأموران مواجه شد، از دو پسرش حرف زد که یکی همان لحظه خانه بود و دیگری در محل کارش به‌سر می‌برد. پسرش که در خانه بود بیرون آمد، دختر جوان گفت او نبوده ولی متهم شباهت زیادی به این پسر داشته است، مأموران دریافتند جوان شیطان‌صفت برادر وی است. به دنبال وی رفتند اما پیدایش نکردند، بعد از چند ساعت متهم با برادرش تماس گرفت و قول داد خود را به پلیس معرفی کند.
ساعت ۹ صبح ۵ آذرماه متهم وارد کلانتری ۱۲۹ جامی شد، سمیه که با دیدن او انگار همه آن لحظه‌های ناگوار را به خاطر آورده بود به سمت او یورش برد. پسر جوان که محمد نام دارد همه ادعاهای سمیه را انکار کرد. او گفت: «در آن ساعتی که این دختر خانم می‌گوید من در مغازه‌ام بودم و ساعت تصاویر دوربین‌های مداربسته هم نشان می‌دهد این خانم دروغ می‌گوید.»
ادعای ضبط تصاویردوربین‌های مداربسته، مأموران تجسس را به مغازه پسر جوان کشاند. پس از بررسی فیلم مشخص شد محمد به مأموران دروغ گفته است، با این وجود همچنان این جوان ۱۹ ساله اتهام خود را انکار می‌کرد.
با دستور دادیار پرونده، «محمد» راهی بازداشتگاه شد. نیمه‌های شب شده بود که نتوانست به انکار خود ادامه دهد و به افسر نگهبان همه ماجرا را اعتراف کرد. او گفت حالت عادی نداشته و از کاری که کرده پشیمان است و می‌خواهد دخترجوان او را ببخشد.
با این اعترافات پرونده با دستور دادیار دادسرای ناحیه ۱۱ تهران به دست پلیس تخصصی سپرده شد تا تحت بررسی بیشتر قرار گیرد.
جوان شیطان‌صفت در این مرحله وقتی بازجویی شد و شنید خانواده سمیه از وی گذشت نمی‌کنند به گریه افتاد و گفت: «آن روز در حال رفتن به خانه بودم که دخترجوان را دیدم و وی را سوار کردم. ابتدا قصدی نداشتم، در مسیر ناگهان وسوسه به جانم افتاد و در میدان فاطمی بودم که به سمت خانه‌مان در نزدیکی انقلاب تغییر مسیر دادم. وقتی دیدم این دختر می‌خواهد سروصدا کند همزمان با بستن قفل‌های در، پیچ‌گوشتی را به سمت دختر وحشتزده گرفتم، وی بیشتر ترسید و تسلیم شد. سریع به خانه رفتم، التماس می‌کرد اما نمی‌دانم چرا گوش‌هایم ناشنوا شده بود.»
وی افزود: «پس از اجرای نقشه شیطانی‌ام با تصور این‌که دختر جوان از ترس آبرویش شکایت نخواهد کرد وی را رها کردم و باور نمی‌کنم وی دست به افشاگری زده باشد.»
جوان شیطان صفت گفت: نخستین بارم بود که دست به چنین حماقتی زده‌ام، می‌دانم نه تنها باعث شده‌ام این دختر و خانواده‌اش دچار یک مشکل شوند بلکه خانواده‌ خودم را نیز به دردسر انداخته‌ام، از همه خجالت می‌کشم و امیدوارم من را ببخشند.
منبع: روزنامه ایران

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز , زنا , ربا , تجاوز به دختر , تجاوز به زن , تجاوز گروهی , تجاوز به دختر ایرانی , تجاوز در خانه , شهوانی , کلیپ تجاوز , کلیپ تجاوز به زن , کلیپ , عکس تجاوز , عکس دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 2104
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1392

رتبه سرعت اینترنت ایران در دنیا

 

اخبار,اخبار اجتماعی,سرعت اینترنت ایران

 

اخبار اجتماعی - رتبه سرعت اینترنت ایران در دنیا

 بر پایه اطلاعات جدول منتشر شده توسط اوکلا، در حالی که سرعت دانلود در هنگ‌کنگ ۷۰٫۸۷ مگابیت بر ثانیه (Mbps) است این سرعت در ایران تنها ۲٫۴۳ مگابیت بر ثانیه‌ است.

در این جدول، پس از ایران، پاکستان در وضعیت بدتری قرار گرفته و پس از آن به ترتیب سوازیلند، گینه استوایی، بوتسوانا، مصر، ونزوئلا، سودان، بولیوی، گامبیا، الجزایر، سوریه، چند کشور آفریقایی، و دست آخر افغانستان و کوبا قرار دارند.

در صدر این جدول نیز پس از هنگ‌کنگ، به ترتیب سنگاپور، رومانی، کره جنوبی و سوئد، و پس از آن کشورهایی چون ژاپن، هلند، و بیشتر کشورهای اروپایی قرار گرفته‌اند.

رتبه ایالات متحده آمریکا در این جدول ۳۲، رتبه روسیه ۳۴ و رتبه اسرائیل ۳۸ است.

در میان کشورهای همسایه یا هم‌منطقه با ایران عربستان بهترین وضعیت را دارد و پس از آن ارمنستان، ترکیه و قطر قرار دارند.

عراق با رتبه ۱۴۲، بنگلادش با رتبه ۱۶۷، و ازبکستان با رتبه ۱۶۹ نیز در وضعیتی بهتر از ایران قرار گرفته‌اند.

این داده‌ها توسط گروه اوکلا از طریق آزمودن تعداد زیادی از بارگیری‌های فایل طی ۳۰ روز گذشته در جهان و محاسبه میانگین سرعت این دانلودها به‌دست آمده و فاصله متوسط بین رایانه‌ها و سِرورها نیز کمتر از ۴۸۲ کیلومتر (۳۰۰ مایل) در نظر گرفته شده‌است.

گروه اوکلا که مقر آن در سیاتل آمریکا است این داده‌ها را در وب‌سایتی به نام «نت‌ایندکس» منتشر می‌کند؛ نمودار منتشره در این وب‌سایت «نت‌ایندکس» که در سال ۲۰۱۲ انتشار یافت نشان می‌داد که ایران در آن سال از نظر متوسط سرعت دانلود اینترنت خانگی در میان ۱۷۲ کشور جهان، در جایگاه ۱۵۵ قرار داشت.

بر این اساس، آمارهای اوکلا نشان می‌دهد که طی ۳۰ روز اخیر مورد محاسبه در تحقیقات اوکلا، وضعیت سرعت دانلود در ایران نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدتر شده و این در حالی است که سه ماه و نیم پیش محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، وعده داد که سرعت و پهنای باند اینترنت در کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

وی روز دوشنبه نیز وعده داد که در چند ماه آینده پهنای باند در ایران سه برابر افزایش خواهد یافت.

با انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهوری ایران که بر ضرورت عبور از فضای امنیتی تاکید کرده‌است، امیدها نسبت به بهبود وضعیت اینترنت نیز افزایش یافت و وعده‌های وزیر ارتباطات و فناوری دولت او نیز در همین راستا بود.

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , رتبه اینترنت ایران در جهان , رتبه اینترنت ایران , رتبه بندی ایران , رتبه ایران , اینترنت , سرعت اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 1337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 27 آذر 1392

 

 

 

 

حال و روز زندی و همسرش پس از مصدومیت/ عکس زندی و همسرش

فریدون زندی هافبک چپ پا سابق استقلال که مچ پایش دچار شکستگی شده بود دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت. به احتمال فراوان این بازیکن تا ۸ ماه دیگر نتواند پا به توپ شود و الاهلی را در ادامه رقابت هایی که در پیش رو دارد همراهی کند.

این مصدومیت سومین مصدومیتی است که زندی را چند ماه از میادین دور می کند و به همین خاطر وی از این اتفاق ناراحت است. جزئیات بیشتر را در زیر بخوانید:

IMG07065973 حال و روز زندی و همسرش پس از مصدومیت/ عکس زندی و همسرش

 * تزریق مرفین در زمین به هافبک سابق استقلال

درد پای فریدون زندی آنقدر زیاد بود که در زمین به خود می پیچید و به همین خاطر پزشکان برای حل این مشکل و کم کردن درد پای زندی به او مرفین تزریق کردند و تا این ملی پوش سابق توان همراهی تیم پزشکی را داشته باشد.

 * تماس های مکرر همسر زندی با پدر و مادرش

پس از انتقال زندی به بیمارستان، همسر وی با پدر و مادر این بازیکن تماس گرفت و آنها را از وضعیت پسرشان باخبر کردند.

 گفتنی است، همسر فریدون دیروز چند بار با خانواده زندی تماس گرفت و با مادر او صحبت کرد چون مادر و پدر زندی در آلمان به سر می برند به همین دلیل اطلاعات کافی نداشتند.

 

IMG07065922 حال و روز زندی و همسرش پس از مصدومیت/ عکس زندی و همسرش

 

* جدایی چند ساعته برای زندی

 به خاطر شکستگی شدید،‌ پای هافبک الاهلی دیروز چند ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه عمل وی موفقیت آمیز بود البته وی فعلاً باید استراحت کند و پزشکان برای کم کردن درد پای او به او آرام بخش می دهند.

 گفتنی است، فریدون در بیمارستان بستری است و تا چند روز دیگر هم باید آنجا بماند تا وضعیتش لحظه به لحظه مورد بررسی قرار گیرد.

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 2710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 10 مهر 1392

 

 

 

واکنش روحانی به برخوردهای اخیر گشت ارشاد

 

واکنش روحانی به برخوردهای گشت ارشاد, حسن روحانی

واکنش روحانی به برخوردهای اخیر گشت ارشاد

رییس جمهور پس از شروع دوباره برخوردهای نیروی انتظامی با مظاهر بدپوششی و بدحجابی، از پلیس خواست در برخورد با این موضوع افراط و تفریط نکند.

 از سه هفته پیش نیروی انتظامی در برخی میادین و مراکز خرید و مشخصا برج میلاد، برخورد با بدپوششی و بدحجابی را شروع کرده است. هرچند که سوابق نشان می دهد برخورد با بدپوششی معمولا در ابتدای فصل گرم شروع می شد.

فرماندهان ناجا البته همیشه گفته اند گشت های امنیت اخلاقی هیچ وقت تعطیل نمی شوند. اما حضور پررنگ آنها در ماه آخر تابستان امسال بیشتر به چشم امده است.

امروز اما رییس جمهور در جلسه هیات دولت به این برخوردها واکنش نشان داد. او که در دوره انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: "من به کمک پلیس کاری خواهم کرد که امنیت واقعی باشد و دختران ما در خیابان احساس امنیت کنند و نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سئوال کند. دختران خود حافظ حجاب و عفاف هستند". اکنون از نیروی انتظامی خواسته است با رویکرد اخلاقی و به دور از افراط و تفریط این موضوع را پیگیری کند.

آنطور که پایگاه اطلاع رسانی دولت از این جلسه گزارش کرده است، در این جلسه حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور با تاکید بر حساسیت موضوع اخلاقی، اجتماعی عفاف و حجاب و لزوم اهتمام به آن، از همه مردم اخلاق مدار و به ویژه جوانان رشید و فهیم کشور دعوت کرد با رعایت این دستور دینی، هنجارهای مورد قبول اکثریت جامعه را محترم بشمارند.

رئیس جمهور همچنین از نیروی انتظامی خواست در برخورد با این موضوع، اجرای قانون را با رویکرد اخلاقی و با رعایت کرامت انسانی و به دور از هر گونه افراط و تفریط پیگیری کند و به وزیر کشور نیز ماموریت داد تا موضوع را در شورای اجتماعی کشور مطرح کند.

همچنین روحانی به کمیسیون فرهنگی هیئت دولت دستور داد تا موضوع اخلاقی، اجتماعی عفاف و حجاب را بررسی و نتیجه را به هیئت وزیران و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند./خبر آنلاين

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , زورگیری , زنا ,
:: بازدید از این مطلب : 3839
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : جمعه 29 شهريور 1392

 

احمدی‌نژاد و ظهور امام زمان تا 4 سال دیگر

احمدی‌نژاد و ظهور امام زمان تا 4 سال دیگر

 احمدی‌نژاد و ظهور امام زمان تا 4 سال دیگر

شب گذشته طی مراسمی با حضور تعدادی از نمازگزاران و خانواده‌های محله نارمک تهران از محمود احمدی‌نژاد تقدیر شد؛ در شبی که وی در سخنرانی‌اش حرف سیاسی نزد و در برابر پرسش‌های مکرر خبرنگاران، سکوت کرد، طفره رفت و لبخند زد و البته پیش‌بینی کرد که امام زمان تا چهار سال دیگر ظهور می‌کند.

محمود احمدی‌نژاد طی سخنانی در این مراسم گفت: خدا را سپاسگزارم که توفیق حضور دوباره در جمع مومنین و نمازگزاران و هم‌محله‌ای‌های خوب و عزیزمان را داد. از هیات امنای مسجد نارمک و امام جماعت این مسجد کمال تشکر را دارم چراکه من توقع تقدیر و تشکر نداشتم.....

 

 

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: احمدی نژاد , سیاست , عکس , روانی , حسن روحانی , رعیس مهور , امام زمان , ظهور امام زمان ,
:: بازدید از این مطلب : 3473
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 27 شهريور 1392

تجاوز جنسی افسران زندان به دختران زندانی

به نقل از نیویورک تایمز افسران امنیتی زندان مینه سوتا با برقراری رابطه جنسی میان زندانیان و آنان مورد سوء استفاده جنسی قرار می دادند شناسایی و به عنوان مجرم معرفی و چهار تن از آنان تحت درمان و یک تن دیگر به اعدام محکوم شد..

images تجاوز جنسی افسران زندان به دختران زندانی

یکی از این افسران پس از دستگیر شده به تعرض و تجاوز به دها تن از دختران جوان زندانی شده در این زندان اعتراف و اظهار پشیمانی کرد.

به گزارش این خبرگزاری نام چهار افسر دستگیر شده که محکوم به اعدام اند در خبرگزاری ها به دلیل محرمانه بودن اطلاعات منتشر شده، افشای این رسوایی توسط یکی از زندانیان صورت گرفت این زندانی پس از آنکه رابطه سه ماه خود با یکی از افسران به عنوان قربانی مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته بود یک نوشت و از والدین خود تا هر چه زودتر برای آنان کاری انجام دهند.

والدین وی با مشاوره با خبرگزاری نیویورک تایمز از آنان خواست تا برای پایان دادن به ارتباط نادرست اقدام کنند.

این خبرگزاری با ارسال فکس مسئولان زندان را از حضور افسران فاسد مطلع و پس از شناسایی آنان برای درمان از زندان خارج و از مقام های عزل شدند.

براساس حکم ارائه شده برادر نظامی نیکلاس یکی از این پنج افسر به دلیل برقراری رابطه جنسی با ۴ زندانی ۱۵ تا ۱۶ ساله این زندان به اعدام محکوم شده است.

 

منبع : سیمرغ

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , زورگیری , زنا ,
:: بازدید از این مطلب : 3532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 24 شهريور 1392

هتک حرمت دختر ۱۹ ساله مقابل هزاران نفر در استادیوم

  • 306IMG11134352 هتک حرمت دختر 19 ساله مقابل هزاران نفر در استادیوم

جام حوادث؛ در بازیهای فوتبال آمریکایی و در پی برنده شدن تیم “اوراگون” در مقابل تیم “ویرجینا” در نوتردام،  پس از پایان بازی یکی از بازیکنان تیم دختری ۱۹ ساله را در مقابل دید همه در زمین بازی مورد تجاوز جنسی قرار داد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: یعد از انجام این عمل زشت و وقیحانه که روز شنبه اتفاق افتاد ، دختری که مورد تجاوز قرار گرفته بود شب گذشته به علت مصرف بیش از حد داروهای افسردگی خودکشی  کرد.
این دختر نگون بخت “لیزی سی برگ” نام داشت و دانشجوی سال اول کالج سنت مری بود.
“لیزی” از قبل از خودکشی در نامه ای خطاب به افراد سودجو و شیطان صفت نوشت ، من این کار را برای جلوگیری از تکرار دوباره آن توسط افراد سودجوی دیگر کردم و حاضر نیستم دوباره مورد سوء استفاده رابطه جنسی قرار گیرم.
تاکنون نام بازیکن متجاوز و شیطان صفت امریکایی اجازه انتشار نیافته است و در صورت انتشار، خبرگزاری مربوط مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.
بسیاری از دوستان و همکلاسی های “لیزی” برای حمایت از وی و نشان دادن خشم خود از این تجاوز وحشیانه با نوشتن شعار خواستار دستگیری و تنبیه متجاوز شدند.

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , زورگیری , زنا ,
:: بازدید از این مطلب : 3331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 24 شهريور 1392

رتبه وزیران روحانی در میان وزرای 10 کابینه قبل (+جدول)

اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

کابینه حسن روحانی,رای اعتماد مجلس به کابینه روحانی

رتبه وزیران روحانی در میان وزرای 10 کابینه قبل (+جدول)

نگاهی آماری به نتیجه رای اعتماد نمایندگان مجلس نهم به کابینه یازدهم نشان می دهد که 5 وزیر پیشنهادی دولت موفق به ثبت رکورد بالاترین رای اعتماد در همه ادوار رای اعتماد مجالس به 10 کابینه پیشنهادی قبلی شدند و همه این وزرا بیش از 90 درصد از آراء ماخوذه را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم بعد از چهار روز جلشه فشرده مجلس شورای اسلامی و اظهار نظر 119 نماینده در موافقت و مخالفت با وزرای پیشنهادی با رای اعتماد به 15 وزیر از 18 وزیر پیشنهادی به پایان رسید.

نگاهی به جدول زیر نشان می دهد:
* 5 وزیر پیشنهادی دولت موفق به ثبت رکورد بالاترین رای اعتماد در همه ادوار رای اعتماد مجالس به 10 کابینه پیشنهادی قبلی شدند. همه این وزرا بیش از 90 درصد از آرا ماخوذه را کسب کردند. 3 نفر دیگر از وزرا نیز در رتبه دوم بیشترین رای اعتماد تاریخ ادوار مجلس قرار گرفتند.

* نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اتفاقی بی نظیر به 8 وزیر از مجموع 18 وزیر پیشنهادی بالای 80 درصد رای اعتماد دادند.

* از مجموع 5103 رایی که امروز توسط نمایندگان به صندوق های وزرا ریخته شد، 3671 رای موافق، 1175 رای مخالف و 254 رای ممتنع بود.

* طبق آمار ارائه شده از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، 72 درصد آرای ریخته شده به صندوق ها در امروز برگه های حاوی رای اعتماد نمایندگان به کابینه بوده است که در این زمینه نیز دولت روحانی و مجلس نهم پس از دولت هفتم و مجلس پنجم رکوردار است.

جدول در ادامه مطلب.....

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , روحانی , وزیران , وزیران جدید , بیوگرافی وزیرا ,
:: بازدید از این مطلب : 3823
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : شنبه 26 مرداد 1392

حامد بهداد توهین زشت حامد بهداد به زنان ایرانی +عکس

توهین زشت حامد بهداد به زنان ایرانی +عکس

 

انتخاب: حامد بهداد اخیرا مصاحبه ای با یک نشریه فارسی زبان خارج از کشور انجام داده است.

حامد بهداد، بازیگر سینمای ایران اخیرا در مصاحبه ای با یکی از نشریات فارسی زبان خارج از کشور در پاسخ به اینکه چرا زن ایرانی نمی گیرد گفت: زن های ایرانی خیلی خشن هستند، تازه وقتی کتکشان می زنی شکایت می کنند و در مورد حقوق زنان حرف می زنند، به جای اینکه مثل زنان مالزی بعد کتک خوردن دستشان را به روی سینه شان جفت کنند و تعظیم کنند و بگویند ارباب عفو بفرمایید، تهدید می کنند که مهریه ام را به اجرا می گذارم و پدرت را در می آورم! با آن مادر حسودت! بعد هم بچه را با خودشان می برند و تو را می اندازند زندان – خنده!!!

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , زورگیری , زنا ,
:: بازدید از این مطلب : 4320
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : جمعه 25 مرداد 1392

تجاوز به دختری در ملاعام تجاوز به دختری در ملاعام

تجاوز به دختری در ملاعام

 

در این تجاوز گروهی که ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می کردند با حضور بیشتر از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.
به گزارش ایران ناز، طبق گزارشهای منتشر شده برادر ۱۱ ساله این دختر که نوجوانی از قبیله گوجار می باشد با دختری از قبیله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالاتر ازقبیله او بود رابطه برقرار کرده و مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند. در حالی این جرم اتفاق می افتاد که حدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره گر این حادثه بودند.

دادگاه قبیله ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از این کار نوجوان طبق قواعد عرفی حاکم در پاکستان دستور داد که باید خواهر آن پسر ۱۱ ساله در میان عموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیرد تا به این طریق اعتبار و شرف خود را در جامعه برگردانند و حفظ نمایند.

جالب به گفتن است که این شیوه طبق عرف بعضی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای ستاندن شرف و حیثیت خود در جامعه است.

طبق گزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده ها جرم اینچنینی در جامعه پاکستان اعمال می شود که دولت و نیروهای امنیتی با وجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمال آنها نیستند.

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: بازدید از این مطلب : 4805
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : جمعه 25 مرداد 1392

 

 

1528781 تجاوز وحشیانه به مادر در حین زایمان / عکس

 

تجاوز وحشیانه به مادر در حین زایمان ….

 

به گزارش نیویورک تایمز؛ بسیاری از بازماندگان بیماران این پزشک از وی به دلیل سو استفاده جنسی هنگام بی هوش بودن بیماران و در بعضی موارد کشتن نوزادان با تزریق هروئین به بدن مادر شکایت هایی را در اداره پلیس اوهایو کرده بودند و خواستار دستگیری و محاکمه وی شده بودند اما به دلیل نبودن مدارک کافیپلیس وی را زیر نظر گرفت و توانست با مدارک کافی این پزشک شیطان صفت را دستگیر کند.

 

وی در آخرین فرصت تجاوز خود به یک مادر ۲۳ ساله که متاسفانه به دلیل تزریق هروئین به بدن مادر نوزادش قبل از به دنیا آمدن کشته شد دستگیر و روانه زندان شد.

 

6456 62162 تجاوز وحشیانه به مادر در حین زایمان / عکس

 

وی متهم به مرگ ۵ نوزاد به همین شیوه شده است.

 

بر اساس تصاویر ضبط شده که به وسیله یک دوربین‌های مخفی در مطب وی در بیمارستان اوهایو و همچنین بخش‌های دیگری از بیمارستان که با بیمار خود تنها بود توانستند پرده از تجاوزهای جنسی وی هنگام بی هوش بودن بیماران خود بردارند.

 

همچنین طبق گزارش پزشک قانونی پس از انجام آزمایشات وجود هروئین در خون نوزادان و این مادر ۲۳ ساله اثبات شد.

 

این پزشک که نامش هنوز فاش نشده است متهم به آدم ربایی نیز شده است و بر اساس آن نوزادان افراد روستایی را که برای به دنیا آوردن نوازادانشان در این بیمارستان بستری می شوند و پس از به دنیا آمدن از طریق وب سایت اینترنتی خود به حراج می گذاشت و به خانواده آنان خبر از مرده به دنیا آمدن نوزادشان مبادرت می نمود.

 

وی با اتهامات چندین فقره قتل عمد، آدم ربایی، تجاوز جنسی، تجاوز به عنف متهم است و تا تشکیل دادگاه دربازداشت پلیس به سر می برد.

 

گردآوری : ایران خاتون

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , زورگیری , زنا ,
:: بازدید از این مطلب : 5606
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : جمعه 18 مرداد 1392

مرد 72 ساله و ارتباط نامشروع با دختران خردسال!/عکس

مرد 72 ساله و ارتباط نامشروع با دختران خردسال!/عکس

مرد 72 ساله و ارتباط نامشروع با دختران خردسال!/عکس


به گفته مقامات دادگاهی در کارونیانی شمالی مجرم 72 ساله به جرم سوء استفاده جنسی به کودکان دختر 5 ساله با اظهار پشیمانی خواستار بخشش از سوی مقامات دادگاه شد.




جام حوادث؛


به گزارش واشنگتن پست ؛ آلبرت ریک 72 ساله که در شهر مونت گومری آمریکا از سال 1970 کودکان 5 ساله یا بالاتر را مورد تجاوز جنسی قرار می داد با اعتراف به جرم خود در اداره پلیس و خواستار گذشت و بخشش از مقامات پس از تشکیل جلسه امروز دادگاه شد.
وی قربانیان خود را که از بستگان و خویشاوندان دور و نزدیک خود انتخاب می کرد از سال 1970 به مدت 4 دهه به انجام این عمل وقیحانه مبادرت می نمود و پس از گذشت سال ها عذاب وجدان و کابوس های شبانه اقدام به معرفی خود نزد پلیس نمود.
مرد 72 ساله و ارتباط نامشروع با دختران خردسال!/عکس
در حین برگزاری جلسه دادگاه یکی از مادرانی که فرزندش مورد حمله و تجاوز وی قرار گرفته بود به عنوان شاکی خواستار اجرای عدالت شد.
بر اساس رای نهایی دادگاه وی به 15 سال حبس محکوم شد.
باشگاه خبرنگاران
نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , زورگیری , زنا ,
:: بازدید از این مطلب : 4777
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1392

پدری که در غیاب زنش به دختر نوجوانش تجاوز می کرد

رسانه‌های پاپوآگینه نو اعلام کردند: دختر نوجوانی که توسط پدرش مورد تجاوز قرار گرفته بود، سر او را از تن جدا کرد.

به گزارش دیلی‌میل، این دختر ۱۸ ساله پس از آن که از سوی پدرش مورد تجاوز قرار گرفت با چاقو سر او را از تن جدا کرد.

شاهدان این حادثه که مخالف تسلیم کردن این دختر به پلیس بودند، اظهار داشتند: او پس از آن که سر پدرش را از بدن جدا کرد، حادثه را به پلیس گزارش و علت آن را نیز بیان کرد.

این گزارش حاکیست، پدر این دختر که اواسط دهه ۴۰ عمر خود را می‌گذارند در زمان غیبت همسر و دو فرزند دیگرش در خانه به دختر نوجوان خود تجاوز کرد.

این دختر تاکید دارد که اقدام شیطانی پدرش او را وادار به این کار کرده و پدرش مستحق مرگ بوده است.

جرائمی همچون تجاوز، قتل و فعالیت‌های جادوگری مشکوک به وفور در پاپوآ گینه نو گزارش می‌شود.

منبع : ایسنا

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز ,
:: بازدید از این مطلب : 4138
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1392

18ساعت تجاوز به دختر دانشجو

شرق در گزارشی نوشت: سه مرد جوان که متهم هستند دختری را ربوده، مورد آزار قرار داده و به قتل رسانده‌اند با اعلام رضایت اولیای‌دم برای محاکمه به لحاظ جنبه عمومی جرم، پای میز محاکمه رفتند!

این سه جوان متهم هستند سال۸۷ دختر جوانی به نام «سحر» را در منطقه ملارد شهریار به قتل رسانده‌اند. این پرونده زمانی تشکیل شد که ماموران پلیس از طریق پرستارانی در بیمارستان ملارد در جریان مرگ دختری قرار گرفتند که به دلیل آزار جنسی و مسمومیت دارویی جانش را از دست داده‌بود. پرستاران به پلیس گفتند سه پسر جوان این دختر را به بیمارستان آوردند و هنوز هم بیرون ایستاده‌اند.

سه جوان که نیما، بابک و حامد نام دارند بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. نیما در تحقیقات گفت: من با سحر آشنا شدم و او را به باغی در حوالی ملارد بردم. دو دوستم هم آنجا بودند. ما به دختر جوان مقدار زیادی قرص خوراندیم و او را مورد آزار جنسی قرار دادیم. قصدمان این نبود، او را بکشیم فقط می‌خواستیم با او رابطه داشته ‌باشیم.

بقیه در ادامه مطلب......
نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث ,
:: بازدید از این مطلب : 4889
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1392

«سمند» و «رانا»، شاسی بلند می شوند (+عکس)

«سمند» و «رانا»، شاسی بلند می شوند (+عکس)

از آنجا که تاکنون هیچ خودروساز داخلی موفق به تولید اینگونه خودرو نشده تا نیاز داخلی از طریق واردات خارجی رفع شود، بنابراین تدبیر در طراحی و تولید یک خودرو شاسی بلند داخلی، منطقی به نظر می رسد.

براساس برنامه های تدوین شده گروه صنعتی ایران خودرو، متخصصان این خودروساز داخلی در پی آن هستند که یک خودروی SUV (شاسی بلند) تولید کنند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو چندی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های این گروه صنعتی داخلی گفت: گروه صنعتي ايران خودرو برای حفظ و توسعه سهم بازار و پاسخ گويي به نياز مشتريان توليد و معرفي تندر 90 اتوماتيك، رانای لوکس، دنا، يك خودروی شاسی بلند،‌ وانت تندر 90، وانت نيمه سنگين و خودروی سورن با موتور توربوشارژ را در برنامه سال 92 دارد.
 
نجم الدين همچنین مهم‌ترين برنامه ها و اهداف استراتژي‌های كلان شركت را بعد از سال 1392 توليد و معرفي محصولات جديد از جمله خودروی سدان خانوادگي جديد، مدل سال  سمند LX،‌ ارايه و توليد وانت هاي سمند و PU1‌ در سال 1393، ارايه رانا با موتور ديزل در سال 1393، ‌ارايه و توليد اولين محصول از پلاتفرم هاي خانوادگي ايران خودرو در سال 1394 و ارايه و توليد اولين محصول از پلاتفرم های كوچك ايران خودرو در سال 1395عنوان كرد...

عکس ها و جزئیات بیشتر در ادامه مطلب....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس خبری , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: عکس جالب,عکس بی نظیر,عکس کمیاب,عکس از سراسر جهان,عکس خارق العاده,مکانهی خطرناک دنیا,عکس خنده دار,عکس خطرناک,عجایب ایران,گردشگری , عکس خبری , سمند , پژو , رنا , ماشین شاسی بلند ,
:: بازدید از این مطلب : 5005
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : پنج شنبه 10 مرداد 1392
قیمت ها هنگام آمدن احمدی نژاد و رفتنش

قیمت ها در زمان احمدی نژاد,اخبار اقتصادی

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: عکس های جالب , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث ,
:: بازدید از این مطلب : 3791
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : یک شنبه 6 مرداد 1392

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه خبری آتی نیوز ،سامانه ویکیپدیا به نقل از چند منبع معتبر جهانی اسامی بیلیونرهای ایرانی را منتشر کرده است.در این رده بندی اسامی ایرانیانی که حداقل 100میلیون دلار آمریکا ثروت دارند دیده می شود.

 


 

1- در صدر این فهرست سام نظریان با سرمایه ای بالغ بر 122 بیلیون دلار در جایگاه اول قرار دارد.سام نظریان 36 ساله، متولد ۱۳۵۴ در یک خانوادهٔ یهودی در ایران، فرزند یونس نظریان بنیانگذار شرکت بزرگ کوالکام و فارغ التحصیل دانشگاههای نیویورک و کالیفرنیای جنوبی است. نظریان بنیانگذار و مدیر عامل شرکت SBE Entertainment Group و سرمایه گذار معتبر ترین و پرشکوه ترین تاسیسات تفریحی در لس آنجلس، لاس وگاس و میامی است.گفتنی است که شعبه یکی از کلوب های وی همزمان با بازی حامد حدادی درآن ورزشگاه افتتاح شد.
لازم به ذکر است که ماشین وی تنها 1 میلیون دلار قیمت دارد.
 

 

 

 

 

 

2- نفر دوم این فهرست پیر امیدیار معروف و مالک سایت ای بی است.ثروت وی در سال 2011 6/7 بیلیون دلار برآورد شده است.وی که جایگاه 29 ثروتمندان جهان را به نام خود کرده است، رئیس و موسس سایت ای‌بی (e-bay) اولین و معروفترین وب‌گاه مخصوص حراج و خرید و فروش اینترنتی است که تا آخر سال ۱۹۹۸ ۱/۲ میلیون عضو ۷۵۰ میلیون دلار حجم معاملات و حدود ۸ میلیون دلار سود کسب کرده بود .این شرکت بیش از ۶۰۰۰ کارمند ۴۶ میلیون مشتری ثبت شده و ۴۴۱ میلیون دلار سود خالص در سال ۲۰۰۵ داشته‌است.

 

 

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , اخبار روز , دانستنیها , ,
:: برچسب‌ها: جالبترینها , دانستنیها , ایرانی , بیلیونر های ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 5592
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : جمعه 28 تير 1392
به گزارش منابع خبری چین نوزاد دختر نوجوان 12 ساله چینی سالم به دنیا آمد و مادر و کودک در سلامت کامل به سر می برند.

 

باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از شین موآ: یکی از شهروندان صاحب مقام دولتی در همسایگی روستای "کیوای یانگ" استان "هونان" چین در اعتراف خود گفت به دلیل داشتن رابطه جنسی با دختر 12 ساله ام او را باردار کردم.

پس از دستگیری وی در پی شکایت مادر این دختر 12 ساله نزد پلیس پدر مجرم شناخته و دستگیر شد.

به گزارش این خبرگزاری وکلای مدافع این مقام دولتی ادعا کرده اند که.....

عکس و بقیه در ادامه مطلب......

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار روز , داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث ,
:: بازدید از این مطلب : 6397
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : پنج شنبه 27 تير 1392

بی.ام.و i3، سبزترین خودروی جهان

خودروی الکتریکی, سازگار با محیط زیست, فناوری سبز


سازگاری با محیط‌زیست از خط تولید i3 آغاز می‌شود. انرژی مصرفی برای تولید آن باد است، تا 70درصد مصرف آب کمتر شده و 10درصد کربن مصرفی در بدنه بازیافتی است.

بی.ام.و i3 که اولین‌بار سال 2011/1390 و در کنار کوپه i8 رونمایی شد، نتوانست به اندازه رقیب خود توجه رسانه‌ها و پس از آن هالیوود را به خود جلب کند؛ اما مهندسان آلمانی طی دو سال گذشته تلاش کرده‌اند از این کانسپت اولین خودروی تمام‌الکتریکی بی.ام.و را تولید کنند که الکتریکی بودن تنها بخش کوچکی از سازگاری آن با محیط‌زیست است.......

 

 

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس خبری , اخبار روز , تکنولوژی روز , ,
:: برچسب‌ها: ماشین جدید , بوگاتی , آخرین مدل ماشین , آخرین مدل بوگاتی , ابر خودرو , سریعترین ماشین , عکس ماشین , ماشین جدید , بی ام دابلیو , لکسوز , خودرو سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 5463
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : شنبه 22 تير 1392

جواهرات سلطنتی ایران کجا هستند؟

 
موزه جواهرات ملی از سال 1334 محل نگهداری با ارزش‌ترین دارایی ایران بوده است. گرچه برخی جواهرات آن با تاسیس بانک ملی سال 1316 شمسی در اختیار خزانه آن بانک قرار داشت، اما در ‌‌نهایت با تاسیس بانک مرکزی از سال 1334 در خزانه‌ای زیر نظر این بانک به مساحت حدود 1000 متر مربع نگهداری شده‌اند.

این موزه یا‌‌ همان خزانه جواهرات ملی از بدو تاسیس خود تاکنون به عنوان یکی از گنجینه‌های بی‌بدیل جهان با انواع و اقسام جواهرات تاریخی و ارزشمند خود علاوه بر معرفی توانایی جواهرسازان و هنرمندان ایرانی در کنار تمدن کشور به حفظ پول ملی کشورمان نیز کمک کرده است.

بدون تردید حالا که نام این موزه بی‌بدیل را متوجه شده‌اید به یاد الماس بسیار معروف دریای نور افتاده‌اید، اما در نظر داشته باشید این الماس 182 قیراطی تنها برگ زرینی از این مجموعه عظیم و ارزشمند است. برگ زرینی که با ارزش خود همواره به عنوان نمادی از تمدن و ثروت ایران زمین بوده و خواهد بود.

      این جواهرات چه رازی در دل دارند؟

      این جواهرات از چه تاریخی ملی شدند؟

      پشتوانه پول ملی چیست؟

     ارزش این جواهرات چقدر است؟ 

جواهرات سلطنتی,جواهرات سلطنتی ایرانجواهرات سلطنتی,جواهرات سلطنتی ایرانجواهرات سلطنتی,جواهرات سلطنتی ایرانجواهرات سلطنتی,جواهرات سلطنتی ایران

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , دانستنیها , ,
:: برچسب‌ها: تاریخی , جواهرات , جواهرات سلطنتی ایران , رضاشاه , همسر رضا شاه , عکس قدیمی , موزه ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 4469
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : شنبه 22 تير 1392

کمک مالی ایران به آمریکا

کمک مالی ایران به آمریکا!

کلریون پروژکت در گزارشی مدعی شده است که جمهوری اسلامی ایران  از طریق بنیادی در نیویورک به بیش از 30 کالج و 60 مرکز و سازمان اسلامی در آمریکای شمالی، کمک مالی می کند. بنا بر ادعای این گزارش، ایران مانند سنی های اسلام گرا بر این باور است که تعامل بین الادیانی می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد.

 

این گزارش در ادامه ادعا می کند، بیناد علوی، وظیفه نفوذ در افکار عمومی را بر عهده دارد. مقامات آمریکایی می گویند این بنیاد دیدگاه های تهران در مورد امور جهانی را اشاعه می دهد. همچنین مراکز معمی مانند ویلیام جی کلینتون در سال 2005، کمکی 30 هزار دلاری از این بنیاد دریافت کرده اند.

 

گزارش مالی سال 2010 بنیاد علوی دارایی آن را حدود 125 میلیون دلار اعلام کرده است. این بنیاد به کنفرانس های بین الادیانی در  دانشگاه ها و مراکز فرهنگی آمریکا کمک مالی می کند.

برای مثال ، در سال 2007، این بنیاد 45 هزار دلار به دانشگاه کاتولیک آمریکا در واشینگتن کمک کرده و این رقم در سال 2006، حدود 60 هزار دلار برآورد شده است. همچنین انجمن جهانی مسلمانان آمریکا که یک سازمان سلامی است نیز در سال 2005، 100 هزار دلار کمک مالی از بنیاد علوی دریافت کرده است./دیپلماسی ایرانی

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار روز , داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 3530
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : دو شنبه 17 تير 1392

نویسنده : بردیا پوربهرامی
آقای روحانی شما چقدر ماهواره نگاه می‌کنید؟ کدام کانال‌ها را؟ نیامده‌اند دیش و رسیور شما را جمع کنند؟ لطفا بگویید چرا جوان‌ها با تلویزیون جمهوری اسلامی قهرند؟ چه باید کرد؟


یکی از عواملی که در این سال‌ها باعث رکود فرهنگ و هنر و دلسردی و گریز بسیاری از اهل فرهنگ و هنرمندان شده است، بحث ممیزی و سانسور شدید است. شما چه راه و برنامه‌ای برای بازگرداندن فضای خلاقیت و نشاط به عرصه هنر و فرهنگ دارید؟

آقای روحانی شما چقدر ماهواره نگاه می‌کنید؟ کدام کانال‌ها را؟ نیامده‌اند دیش و رسیور شما را جمع کنند؟ لطفا بگویید چرا جوان‌ها با تلویزیون جمهوری اسلامی قهرند؟ چه باید کرد؟

و . . . 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: سیاست , ریاست جمهوری , مصاحبه , مصاحبه با حسن روحانی , فیلترینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 3946
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : یک شنبه 16 تير 1392
 
برند

مدل

قیمت(تومان)

HTC

Desire C

499000

Nokia

E5

494000

samsung

Galaxy Gio S5660

479000

samsung

Galaxy Mini 2 S6500

477000

samsung

Galaxy Fit S5670

474000

Sony

Xperia Mini

468000

HTC

ChaCha

454000

HTC

Status

444000

Nokia

500

434.000

LG

Optimus Hub E510

429.000

samsung

Galaxy Y Duos S6102

429.000

HTC

Wildfire S

429.000

GLX

G1 Twins

405.000

samsung

Galaxy Mini S5570

399.000

HTC

Explorer

389.000

LG

Optimus L3 E405

388.000

samsung

B7722i

384.000

LG

Optimus L3 E400

379.000

Nokia

C5-06

369.000

Nokia

Asha 309

355.000

Nokia

Asha 311

349.000

LG

Optimus Net Dual P698

349.000

samsung

Galaxy Y S5360

344.000

Nokia

Asha 308

339.000

samsung

Galaxy Pocket S5300

319.000

samsung

Star 3 Duos S5222

299.000

Nokia

C3

288.000

samsung

Star 3 S5220

287.000

samsung

S5610

283.000

Nokia

Asha 306

269.000

Sony

Mix Walkman

264.000

LG

Cookie Smart T375

262.000

LG

T385

262.000

samsung

S3650 Corby

254.000

LG

P520

249000

Nokia

C2-03

243.000

Nokia

Asha 202

229.000

samsung

C3312 Duos

214.000

samsung

C3303 Champ

199.000

LG

A290

195.000

samsung

C3520

189000

GLX

T3

169.000

Nokia

110

159.000

Nokia

112

145.000

GLX

2610C

144.000

GLX

2690A

139.000

GLX

T2

129.000

GLX

M5

108.000

GLX

M1

106.000

Nokia

101

97.000

samsung

E1232B

89.000

samsung

E1182

84.000

GLX

L2

79.000

Nokia

100

79000

samsung

E1190

72.000

samsung

E1150

72.000

GLX

H4

69.000

Nokia

1280

67.000

samsung

E1200M

64.000

GLX

K3

64.000

GLX

6610

64.000

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به نوسانات قيمت ها،گوشی‌های عرضه شده در بازار معمولا با اختلاف قیمت بین 50 تا 200 هزار تومان در مناطق مختلف و با لحاظ کردن گارانتی اصلی و متفرقه نیز بین 200 تا 500 هزار تومان اختلاف به فروش می‌رسد. اما شما مي توانيد ميانگين قيمت گوشي هاي همراه زير 500 هزار تومان را در جدول زير مشاهده كنيد.
 
برند

مدل

قیمت(تومان)

HTC

Desire C

499000

Nokia

E5

494000

samsung

Galaxy Gio S5660

479000

samsung

Galaxy Mini 2 S6500

477000

samsung

Galaxy Fit S5670

474000

Sony

Xperia Mini

468000

HTC

ChaCha

454000

HTC

Status

444000

Nokia

500

434.000

LG

Optimus Hub E510

429.000

samsung

Galaxy Y Duos S6102

429.000

HTC

Wildfire S

429.000

GLX

G1 Twins

405.000

samsung

Galaxy Mini S5570

399.000

HTC

Explorer

389.000

LG

Optimus L3 E405

388.000

samsung

B7722i

384.000

LG

Optimus L3 E400

379.000

Nokia

C5-06

369.000

Nokia

Asha 309

355.000

Nokia

Asha 311

349.000

LG

Optimus Net Dual P698

349.000

samsung

Galaxy Y S5360

344.000

Nokia

Asha 308

339.000

samsung

Galaxy Pocket S5300

319.000

samsung

Star 3 Duos S5222

299.000

Nokia

C3

288.000

samsung

Star 3 S5220

287.000

samsung

S5610

283.000

Nokia

Asha 306

269.000

Sony

Mix Walkman

264.000

LG

Cookie Smart T375

262.000

LG

T385

262.000

samsung

S3650 Corby

254.000

LG

P520

249000

Nokia

C2-03

243.000

Nokia

Asha 202

229.000

samsung

C3312 Duos

214.000

samsung

C3303 Champ

199.000

LG

A290

195.000

samsung

C3520

189000

GLX

T3

169.000

Nokia

110

159.000

Nokia

112

145.000

GLX

2610C

144.000

GLX

2690A

139.000

GLX

T2

129.000

GLX

M5

108.000

GLX

M1

106.000

Nokia

101

97.000

samsung

E1232B

89.000

samsung

E1182

84.000

GLX

L2

79.000

Nokia

100

79000

samsung

E1190

72.000

samsung

E1150

72.000

GLX

H4

69.000

Nokia

1280

67.000

samsung

E1200M

64.000

GLX

K3

64.000

GLX

6610

64.000

 
نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , تکنولوژی روز , ,
:: برچسب‌ها: قیمت موبایل , قیمت موبایل ارزان , قیمت گوشی جدیدترین لیست قیمت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 4066
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 12 تير 1392

برای رعایت حال بقیه مطلبو اینجا نذاشتم

دوستان کسانی که طاقتشو دارن مطلبو بخونن

کلیک ادامه مطلب....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: حوادٍث , اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 3715
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 5 تير 1392

 

قيمت فروش سکه در بازار ايران(تومان)ساعت به روز رسانی:   14:50  شنبه  01/04/92
تمام سکه بهار آزادی طرح قديم: 1100000
تمام سکه بهار آزادی طرح جديد: 1126000
نيم سکه بهار آزادی : 578000
ربع سکه بهار آزادی : 358000
سکه يک گرمی : 258000

 

قيمت طلا در بازار ايران(تومان) - ساعت به روز رسانی : 14:50   شنبه  01/04/92
قيمت هر مثقال طلای 17 عيار: 0
قيمت هر مثقال طلای 18 عيار: 447000
قيمت هر گرم طلای 18 عيار: 103190
قيمت هر مثقال طلای 19 عيار: 0
قيمت هر  گرم طلای 19 عيار: 0
قيمت هر مثقال طلای 20 عيار: 0
قيمت هر  گرم طلای 20 عيار: 0
قيمت هر مثقال طلای 21 عيار: 0
قيمت هر  گرم طلای 21 عيار: 0
قيمت هر مثقال طلای 22 عيار: 0
قيمت هر  گرم طلای 22 عيار: 0
قيمت هر مثقال طلای 24 عيار: 0
قيمت هر  گرم طلای 24 عيار: 0

 

 قيمت فروش سکه در بانک(تومان)-ساعت به روز رسانی:     17:23  دوشنبه 12/04/91
تمام سکه بهار آزادی طرح جديد: 725000
نيم سکه بهار آزادی : 361000
ربع سکه بهار آزادی : 184000
سکه گرمی : 108000
 



نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: خبر , قیمت سکه و طلا , ,
:: بازدید از این مطلب : 4239
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : شنبه 1 تير 1392
ری کورزویل از مدیران مهندسی گوگل پیش گویی می کند به زودی تکنولوژی چنان پیشرفته خواهد شد که ما را برای همیشه زنده نگه می دارد. وی در کنفرانس «آینده جهانی، دنیای ۲۰۴۵» گفته فکر می کند امید به زندگی «طی ۱۰ تا ۲۰ سال آینده به سطح بسیار بالاتری ارتقاء خواهد یافت.» و تنها «در کمتر از ۱۵ سال ما به نقطه ای خواهیم رسید که نسبت به زمان از دست رفته، با فرآیندهای علمی زمان بیشتری به عمرمان بیافزاییم»
ادامه در ادامه مطلب....
نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: خبر , زندگی ابدی , کورزویل , پیشگویی ,
:: بازدید از این مطلب : 4099
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : شنبه 1 تير 1392

پس از فرار بنی‌صدر و شهادت رجایی، آیت الله خامنه‌ای به عنوان سومین رئیس جمهور چند صباحی پیش از پایان ریاست جمهوریش به رهبری رسید و هاشمی رفسنجانی نیز چند ماه قبل از پایان دولتش در سمت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابقا شده بود. اولین پرسش در برابر خاتمی این بود که پس از ریاست جمهوری چه خواهد کرد؟

اگرچه این عرف سیاسی در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است که سران قوا پس از فراغت از مسئولیت توسط رهبری به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌شوند، اما خاتمی خود صراحتاً گفت که هیچ سمت و مسئولیت دولتی نخواهد پذیرفت و فعالیت‌های مدنی اش را پی خواهد گرفت.....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار روز , داغترین خبر ,
:: بازدید از این مطلب : 4133
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : شنبه 1 تير 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');